tirsdag 10. desember 2013

En Hviit jul!

I går kom jeg over adventskalenderen til hviit.no på instagram.
Fantastisk tenkte jeg og slang meg på med engang, kan ikke la en sånn mulighet gå ifra meg.
Jeg krysser armer og ben for at noe av dette får et nytt hjem hos meg,vi får se;) Uansett blir det en heldig vinner.

Hviit er en av mine absolutt favoritt butikker på nett og de har lagt stor vekt på skandinavisk design. 
Før jul i fjor fant jeg også ut hvor bra kundeservice de har, jeg manglet en julegave som det var altfor sent å bestille da det allerede var bittelille julaften. Det var ikkeno problem,jeg kunne bare ta turen innom og hente varen samme dagen=) snakk om fine folk.

Her er bildet og mitt bidrag som jeg også postet på instagram . Du finner meg med brukernavnet #mihllwy om du er nyskjerrig på meg og mitt =)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv