tirsdag 17. desember 2013

The Grinch


Grinchen er kallenavnet jeg har hatt de siste syv årene,
når det begynner å dra seg mot advent og juletider.
Vanskelig for meg å tro i dag, men det stemmer på en prikk.
For syv år siden startet det som bare kan beskrives for akutt "juleangst"
 og grinchete oppførsel, jeg mislikte julen, maten, tradisjonene oog stresset.
Derfor ble det bestemt av min bedre halvdel at grinchen skulle være navnet mitt
 når denne oppførselen viste seg, og sånn har det bare blitt *ler*



Heldigvis forandrer Mr Grinch seg også til slutt og alt blir egentlig ganske så bra.

Her er det også fryd og gammen,
julen er ikke blitt mislikt på noen år nå.
Den er bare mye bedre planlagt og tilrettelagt for meg som kan komme i et grinchete julehumør*thi hi*

 Så når enden er god er allting godt
                                                                                                                                                           
  Ha en flott dag!  Mille




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv