onsdag 8. januar 2014

AmOk

Jeg har gått amOk i en interiør butikk og fått tak i noen skikkelige godbiter som har vært ønsket i heimen over lengre tid.

Dette er jo ikke akkurat nye ting eller nyheter for interiør entusiaster og bloggere rundt om men for meg er det ikke en hverdagslig ting å kunne gå og kjøpe meg såpass mye på engang,det spinkes og spares som regel og da tar det både tid før det anskaffes og tid til å tenke nøye gjennom om jeg egentlig trenger det.

Arne jacobsen sine design letters kopper i porselen med våre forbokstaver på.
Ennå et nytt vaffel hjerte og sist men ikke minst to stykker kahler urbania lyshus. Jippi for julegave penger og nytt stæsj  som gjør dagen ennå litt bedre.

Etter en tur innom Clas Ohlson(et sted jeg henger litt for mye) fant jeg også noe jeg har lengtet lenge etter,skjøteledning med ny vri fra north light.Har ikke sett lignende noe sted,mulig det bare har gått meg hus forbi men uansett veldig fornøyd med dette kjøpet.

Disse tror jeg kan gjøre det litt kulere å faktisk ha en synlig skjøteledning.
Vi har et hus som ikke er bygd helt etter dagens standard på det elektriske og hvordan man legger opp til å ha duppedingser og lamper,så dette trengs og brukes ganske mye.

Jeg har ikke vært innom en eneste kles butikk med tanke på at jeg heller vil bruke pengene på ting jeg setter pris på istedenfor klær som bare blir liggende i skuffer og hengende i skap,kanskje et lite nyttårsforsett er igang? Bruk det du har,det er mer enn du tror i skapet.

                                              Mille

















2 kommentarer:

  1. Hei,
    takk for veldig koselig kommentar inne hos meg *smiler*
    Veldig koselig med så gode og herlige spor, så da måtte jeg jo besøke deg med en gang.

    Så koselig blogg du har! Nydelig header har du også *elsk*
    Jeg kommer innom igjen, for natta tid var for ca 2 timer siden *ler*

    vi blogges.
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig koselig at du har lagt igjen en kommentar fabelaktig,du tar deg tid til leserne dine,for et forbilde og en hyggelig dame *smil*

      Veldig fint å høre at du likte headeren min.det setter jeg så pris på*smil*
      Håper du fikk deg litt søvn også.

      Vi blogges helt klart
      Klem

      Slett

Bloggarkiv