søndag 5. januar 2014

Helt sikkert,kanskje?

Vi har noen skikkelig late dager her i huset og det kan ikke egentlig beskrives hvor digg det er med alle hjemme, god tid og ingenting som skal gjøres eller ordnes.

I morgen er hverdagen tilbake og det føles helt greit.
Jula er på vei ut og siste rest ryddes unna i eskene sine i kveld og i morgen. Vemodig men også en like god følelse hver gang,blir på en måte en ny frisk start og man ser kanskje ting som bare blir stående på sin faste plass og gjemt bort.Jeg får ny giv og inspirasjon til å flytte og ordne opp litt.

Jeg har siklet på det runde bordet Bowl fra bolia så lenge.
Og hver gang jeg dulter borti det gamle fra ikea(som forresten er malt hundre ganger) tenker jeg på hvor fint det runde er.
Det koster ganske mye men jeg tror helt sikkert kanskje ;) det er verdt det. Prosjekt spare til dyrt stuebord starter i februar,så får vi se hvor lang tid det tar.
Tipper jeg blir ennå gladere i det når jeg får det i hus og har ønsket meg det så lenge,det går nok litt på bekostning av annet interiør og små nips men tror det kan være greit for en periode det også.Hva tror du,hadde bordet passet hos meg?

Under ser du bilde av nesten juleryddet stue sånn den ser ut her og nå og i hverdagen.


                       Mille




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv