torsdag 23. januar 2014

rampe lampe

Idag laver snøen virkelig ned her,det kommer en hvit strøm av dalende hvite flak som legger seg som et mykt dekke over alt.
Jeg sitter og drikker te og titter ut på været en stund.

Men dagens plan inneholder ikke mye snø, jeg har nemlig revet noen kjøkken skap og skal til å sette opp åpne hyller på den ene veggen. 
Bilder kommer etterhvert når tapet og maling er på plass, akkurat nå er det ikke stort å se på uansett;) 

Jeg kan alikevel vise frem noe jeg skal ha i den nye kroken,nemlig en rampete lampe.
Tror den kan bli veldig fin her og gi en bra kontrast til alt det andre.
Gleder meg til å henge den opp!

Jeg går mer og mer tilbake til det sorte og det hvite etter en lang periode uten noe særlig sort i interiøret,husker ikke hvorfor jeg sluttet med det så kanskje det er på tide å finne frem gamle og glemte skatter igjen.

Ha en fin fin dag 
                                                                                                            
                                                                                                            Mille







1 kommentar:

  1. Den lampen var bare elsk!
    Såå flink du har vært i dag :)

    Jeg må takke deg for alle de fine og gode ordene du legger igjen, du gjør meg glad.
    Herlig torsdagskveld ønskes deg!
    Jeg skal bake en dillion cupcakes ikveld, kanskje jeg skulle kommet i gang *ler*
    klemklem ❤

    SvarSlett

Bloggarkiv