søndag 23. februar 2014

Har du kosa en kamel eller klappet en bisk?

Det fortsetter å regne å blåse med storm kast rundt veggene her hjemme,jeg må innrømme at det begynner å bli litt kjedelig å se alle de fine vårbildene på ig og blogger rundt om for her er det virkelig ikke stort som minner om vår ennå.Det er grått og trist og når det blåser bikkjer og regner troll så er det ikke stort å gå ut for.

Jeg holder meg inne med te koppen og fyr i peisen,men noe måtte jeg jo finne på!

Badet vårt er veldig slitent og trenger all den hjelp det kan få for å virke litt mer innbydende og moderne.
Det har fått en real runde med maling for noen mnd siden og det hjelper stort bare det men jeg syns det har vært noe som mangler.

Det er ett av de rommene vi kanskje bruker mest tid i så hvorfor ikke tenke som vi gjør med resten av boligen og ha litt dekor elementer her også ? jeg har tatt saken i egne hender og er en smule inspirert av Lano reklamen.

Hva syns du?

            mille













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv