lørdag 8. februar 2014

SuperMaMMaDagen

Morsdag en helt unik dag,denne dagen syns jeg er en av de dagene som fortjener en liten ekstra verdsettelse.
Mammaèn min fortjener det hvertfall.

Mammaer er helt unike og spesielle og min er inget unntak,hun fungerer som både mamma og pappa og det har hun gjort siden jeg var rundt 14år.

Hun er rett og slett supermamma!

Skulle gjerne gjort mer stas på mamma i hverdagen også men hun vet hva hun betyr for meg og dette er egentlig bare en ekstra liten anledning til å både få vist og utrykket det.Av meg får hun en mugtail kopp som hun kan kose seg og drikke mengder med kaffe av.

Her kommer noen tips til hva man kan kjøpe eller gi, det trenger ikke å være så mye og et kort holder egentlig i massevis,det viktige er at vi setter pris på hverandre og viser litt kjærlighet.
                 
-mugtail lys eller kaffe kopp
-ullsokker
-parfyme
-undertøy
-sminke
-kaffe/te
-servietter og lys
-blomster
-fine ord
-klemmer
-sjokolade


Eller det som måtte falle deg inn.  

                                      Mille




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv