onsdag 12. mars 2014

Vår drømmer

Idag drømmer jeg om vår,solen skinner og jeg har fått ryddet opp bak hus og litt i hage.
Overalt kjemper blomster knuppene seg vei gjennom stein og hard jord som frosten akkurat har sluppet.
Fargene sprer seg og jeg steller så pent jeg kan med alt som vokser og gror. 
En herlig følelse.

Jeg drømmer meg bort når jeg kjenner solen varmer ryggen min der jeg sitter og luker, snart ganske snart kan jeg ligge og se opp på skyene i henegekøyen og snart kan jeg gå ut barbeint og kjenne gresset mellom tærne.

Bare noen uker igjen nå, imellomtiden skal jeg plante et magnolia tre og nyte de første solstrålene som lager fregner over nesa mi!

herlige vår du er så velkommen.

                                             Mille





kilde:Pinterest

1 kommentar:

  1. Åh så vakker collage!

    Er så enig med du: å reise er livet!

    Ønsker deg en aldeles nydelig helg :)
    Her er det beina på bordet og hvitt i glasset *deilig*
    Smil og klem

    SvarSlett

Bloggarkiv