lørdag 19. april 2014

Påske Haren

Påske tid er mat tid og familie tid.
Denne gangen er det litt anderledes for min del da jeg ikke er på fjellet eller ved sjøen,noe som pleier å være fast tradisjon. Tror ikke jeg kan huske sist det ble ren hjemme påske.

Men det er deilig det også og et veldig godt valg.

Lammet er byttet ut mot kylling filet,men vinen den er en gjenganger og byttes ikke ut;) 

Jeg bruker dagene til å kose meg med bøker,nettflix og god mat.
overdrevent mye påske godis og utkobling av den horisontale sofa sliter varianten.
Idag viser påske solen seg på sitt beste og jeg prøver å få så mye sol på nesa som mulig.


Lange frokoster med egg hører med og her ser du min variant.

                          GOD PÅSKE!

                                                 Mille





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv